hemma en snabbis

Hello there!

Är hemma en liten stund nu. Har precis kommit in från att ha vart en snabbis på tian och badat. Tidigt va? Men ska hoppa in i dushen och sen skynda mig till julia så har egentligen ingen tid för datorn. Har ju iaf sovit hos julia från igår till idag. Låg och kollade på sex and the city och käkade massor med godis. Fan också! Får ta och träna bort det. Somnade iaf runt halv två-två tiden. Sen vaknade båda av att charlie (hennes brorsa) stog och bankade på dörren. Men jag somnade fort om sen kännde jag att någon låg och drog i mitt hår. Haha julia! Nej men nu ska jag ta och hoppa in i dushen så hörs vi ikväll eller något. PUSS!

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv; jorda de funkar, ja precis vi träffades ju bara en snabbis då, skulle vara kul att träffas och prata och grilla typ, saknar dig!

2010-07-06 @ 15:48:30
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0