Home sweet home

 Hello cuties!

Ja som ni ser så är jag hemma nu! Kom hem vid sex tiden och då va jag tvungen att fixa mig lite och dra över på 60 årsfest. Suck! Men jag smet hem ett litet tag eftersom att festen ligger i huset som vi bor vägg i vägg med. Haha . Har iaf haft det jätte bra i danmark. Sol varje dag. Kom dit iaf på onsdagen och då badade vi direkt på hotellet sen så har jag shoppat. En heel del! Men det får ni se imorrn! I torsdags så åkte vi till skagen och va där i några timmar. Det va någon festival så va jätte mycke folk och sånt. Menmen har haft det jätte bra somsagt och har badat grymt mycket. Så har haft typ lock för öronen i 3 dagar nu. KUL! Men börjar gå över nu. På hemvägen idag så snackade jag med linnea i telefon i typ en timme om verkligen allt. Och gud vad jag saknar dig tjejen! Men ses ju kanske imorrn. Menmen vi hörs senare eller något.PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; aw :)<3

2010-07-03 @ 21:14:58
URL: http://luhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0