imorgon åker jag

Kan inte fatta att det är imorrn som jag åker till grällsta på ridläger. Var ju lixom flera månader sen som jag beställde det och allt och nu äre äntligen dags. Såklart är jag lite nervös för ska ju vara där i 8 dagar men kommer ju säkert bli hur kul som hellst! Har packat ner allt i min stora och väldigt fula resväska. Men vem bryr sig? Får ju med allt i den så det är ju bra. Fast det är ju typ 1000 grjer som man ska ha med sig. Kom iaf hem för ett tag sen från att ha vart ute en sista kväll med bästavän som jag verkligen kommer sakna mest av allt! Var först hemma hos mig och åt popcorn och drack feeestis. Senare drog vi ut och cyklade runt lite överallt. Tillslut hamnade vi på oscarsbron då vi satt och lyssna på musik. Drog sen in efter det och here i am! Sitter och kollar på film just nu, vettefan om vilken så fattar ju inte så mycket...Ska snart ta och gå och lägga mig en sista kväll i min säng på en jävla vecka! I am going to miss you baby! Nää men nu ska jag ta och snart gå och lägga mig.
Godnatt!

jag i typ vintras? Kan inte fatta att jag gick runt med så mycke smink då!

Kommentarer
Postat av: Madsmai

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-01-31 @ 07:59:48
URL: http://madsmai.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0