inte haft tid

Hello alla söta bloggläsare!

Dålig uppdatering idag igen... Jag vet men det är ju faktist sommarlov. Har verkligen inte tid. Har knappast vart hemma idag. Drog ju till centrum somsagt och fixade nytt kort och legg som kommer om typ 1-2 veckor. Efter det träffade jag linnea och då drog vi till tian och badade. Asvarmt i vattnet. Träffade även dennis,oskar och simon där. Efter det drog jag och linnea hem till dennis och va med han och simon. Var inte där så länge för att dennis skulle på hockey träning så jag och linnea drog vidare och hamnade på thaibaren. Mums va gott det var! Efter det drog vi och badade och träffade på tiff. Menmen kom hem för inte så längesen och är fan död i hela kroppen. Så   blir väll att sova snart men först ska jag fan ta något och äta. Är grymt hungrig. Men orkar inte hänga upp mig på bloggen just nu så vi hörs imorrn pussar!


Kommentarer
Postat av: linnea

beccccca HJÄRTA vinceeeeeeeeeeent :D<333333333

2010-07-10 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0