Kom nyss in

Hej hej!

Kom precis hem från att ha vart med linnea idag! Fan va skönt det va att träffa henne, har saknat henne grymt mycket. Var iallafall med dennis och oskar vid nian och badade. Eller inte jag&linnea. Bara dom. Sen cyklade vi runt lite och då drog sen oskar hem och då drog jag,linnea och dennis till willys och köpte dricka och godis. Mums! Sen drog vi till någon lekpark, haha fråga mig inte ens. Vid halv åtta drog dennis och då drog jag och linnea ner till svanis för linnea skulle träffa tiffy. Och då drog jag hem. Så nu är jag hemma iaf och ska snart ta och ta kort på det jag köpt i danmark. Hoppas bara att min kamera inte dör. Har jätte dåligt batteri men ska ta lite snabbilder på det så det är klart. Sen så vet jag faktist inte vad jag ska göra. Ska nog kolla om det är någon bra film på tv eller något. Men vi hörs senare med lite bilder. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0