minigolf

Godmorgon godeftermiddag!

Hann inte blogga mer igår för var ute hela tiden med linnea. Tillbringade hela dagen med henne och dennis och samuel igår. På kvällen spelade vi minigolf och gissa vad. Jag och dennis kom på delad första plats. Haha inte för att det spelade någon roll men lite kul för jag som är så dålig i det. Hade iallafall superkul och tror inte att jag har skrattat så mycket som igår på länge. Efter det drog vi och köpte glass och sen gick vi runt lite i hamnen. Runt tio drog dennis och då cyklade sen jag,samuel och linnea till shell och köpte glass, igen! Fast var verkligen varmt som en bastu där inne så kunde bara köpa glass. Jag och linnea kom iaf hem till mig runt elva tiden och då kollade vi på sex and the city sen somnade vi asfort. Imorrse vaknade vi runt elva tiden av att telefonen ringde och såklart vare mamma.... Låg ett tag till och kollade på tv sen gick vi upp och fixade frukost och kollade på snabba cash. Asspännande film. Aja för ett tag sen så drog linnea och jag har precis dushat. Tror att det blir att träffa linnea,dennis och samuel någon gång under dagen? Sen på kvällen ska jag och min familj hem till linnea och käka där. Treeeevligt! Nej men har precis kommit ur dushen och ska snart fixa mig. Vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0