nothin on you

Hello everybody!

Dagen har rullat på idag somvanligt och lite tidigare var linnea här och var här en stund. Käkade glass och gav henne lite kläder. Haha vilken lyx va? Använde ändå aldrig det så varför ska det ligga och skräpa i min garderob. Hon var iallafall inte här så länge för hon skulle på typ någon bröllopsfest eller något. Efter det drog iaf jag och morsan och handlade lite. Köpte hårfärg som ni såg i inlägget innan. Äntligen! Nice det ska bli med min vanliga hårfärg som jag hade för år och dar sen. Nej men seriöst det var det. Färgade till ljusbrunt någon gång i april så var ett tag sen jag hade mörkbrunt/svart. Sitter iaf och kollar på tv. Cribs. Hatar det programet men det enda så man kan kolla på som går på tv. Är bara skit på dom andra kanalerna. Nej men vi hörs iallafall senare eller nått. PUSS på er sålänge!

då...

nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0