nu ska jag sova

Godnatt allesammans!

Nu ska lilla jag försöka sova. Har precis användt min asbraiga annsiktsmask och gud vad jag älskar den. Mitt annsikte är verkligen helt lent. Hursomhellst så sitter jag och kollar på tv just nu och har fixat mig inför sängen. Alltså borstat tänderna, satt upp håret i en bulle och myskläder. Menmen vad händer imorrn då? Själv så ska jag vara med linnea haha ovanligt? Hoppas bara att vädret är på våran sida. Innan det ska jag dra mig ner till centrum och fixa ett nytt kort. Ajuste tog ju för någon dag sen ett leggfoto och fyfan säger jag bara. Ush så fult det var! Tog första bästa för orkade inte vänta.  Nej men nu ska jag sova. Vi hörs imorrn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0