pallar inte

Godmorgon allesammans!

Har egentligen inte en sån stor lust att blogga. Men here we go! Somnade ganska sent igår och tydligen med tvn och lampan på som mamma var inne och släckte och stängde av åt mig inatt. Vaknade runt tio av att det va någon som höll på och borrade och höll på och då vare såklart grannen... Känndes som om hela huset darrades. Aja hursomhellst så ska jag snart gå ner och dusha sen äta en rejäl frukost. Idag blire att vara med linnea och samuel tror jag? Blir iaf att vara med linnea sen får vi se hur det blir med samuel...Nej men kanske bäst att göra sig lite iordning och få saker gjorda. Vi hörs senare med outfit eller något. PUSS!

bild från grällsta. Jag och en utav dom 1000 hundarna. Sooo cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0