SEX AND THE CITY 2

Hello there!

Blev inte så mycke uppdatering igår för drog till stockholm med linnea för skulle gå på bio. Så runt fyra kom vi dit och då bokade vi direkt biljetter till sex and the city 2. Men det var över 2 timmar kvar tills den började så gick runt i stan och käkade på donken. Var inte alls så mycke folk i stan så det var väldigt skönt. Runt 20 över sex började filmen iaf och den höll på i 2 timmar och 40 minuter! Trodde att den var kortare och det gick så jävla fort och så för den var så bra. Så efter det gick/sprang vi till t-centralen och tog tåget dit till västerhaninge så vi bytte till bussen. Kom hem runt tio elva tiden tror jag. Hursomhellst så sitter jag hemma med linnea här med mig som målar naglarna. Så blir att vara med henne ikväll tror jag. Har precis käkat. Men ska dra nu eller något. Vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0