Snackat med en ''kändis''!

Godmorgon alla!

Sovit gott? Jag har ju sovit i tält i natt med linnea och har sovit asbra. Låg och kollade på en film tills typ två sen somnade vi. Men har haft det sjukt mysigt och inatt när linnea sov så sött så va det någon som kraffsade på tältet så då väckte jag henne och va jätte rädd men hon ba; det är lugnt. Haha så söt! Imorrse vaknade vi runt halv tio tiden av att det va så grymt varmt. Så gick in då. Haha ajuste vi har snackat med en ''a-kändis'' hittade amir ni vet gaybloggens nummer. Så jag ringde honom och ba; Hej jag är ditt största fans och allt. Han ba; men jag är i finland och det kostar 20 kr/min att ringa mig. Haha  fyfan va dryg han va! Just nu är linnea i dushen så tog lite tid på mig att blogga. Ska snart själv dusha och sen ska vi dra iväg till coop och hällsa på linneas kompis. Sen tror jag att vi drar och badar och solar. Är jätte varmt ute ju. Nej men nu äre min tur att dusha. Vi hörs senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0