snart favoritserien!

Godkväll bloggen!

Sitter just nu och väntar på att sex and the city ska börja. Börjar ju elva så typ om en halvtimme. Måste egentligen snart gå och lägga mig för ska upp kvart i åtta imorrn. Kommer inte gå! Så ska be föräldrarna att väcka mig och om inte det går, ja då får dom hälla kallvatten på mig. Eller något. Ikväll har jag inte gjort så mycket iallafall. Pratade med linnea för en stund sen i typ en timme? Var skönt att prata med bruden som just nu är i dalarna. Herregud det är ju typ på andra sidan jorklotet, väll? Haha nejdå skoja bara. Menmen vi hörs mer imorrn. PUSS!

En bild jag tog nyss. Ser ut som om jag har blonda slingor. Vem vet jag kanske har färgat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0