Spelat minigolf

Hello sötnosar!

Kom precis hem ifrån att ha vart i hamnen med natha och alice och spelat minigolf. Gick ju jätte bra. Haha! Har ju vart med dom hela dagen och har gjort massor av saker. Gissa vad? Jo spelat anden i glaset. Fyfan va läskigt det är! Kommer ju inte kunna sova inatt. Efter det drog vi till svandamspizzerian och käkade kebab. Eller iallafall jag. Och gud så gott. Har inte ätit det på hela sommarlovet så det satt verkligen bra med det i magen. Men ikväll har jag iaf vart i hamnen med dom somsagt och spelat minigolf och käkat glass. Kom precis in iallafall och sitter och kollar på tv. Och imorrn ska jag träffa julia bästavän! Som jag inte träffat på sjuukt länge.Gaaaah ska bli så kul. Men vi hörs senare. PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0