Tälta med linnea!

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycke idag men har verkligen inte hunnit. Har vart ute nästan hela dagen. Va först på nicksta med linnea och solade lite och käkade pommes. Mums! Drog vidare sen hem till mig och åt glass. Sen drog vi hem till linus och hade vattenkrig. Simon var också där. Drog sen hem och käkade och då bestämde sig jag och linnea att vi skulle tälta. Så drog över till grannarna och lånade ett tält och satte upp det. På kvällen drog vi till coop med linus och simon och köpte godis. Drog hem till mig efter det och såg på matchen. Så intressant! Haha killarna drog nyss och här sitter jag och linnea. Ska snart dra ut och sätta oss i tältet. Men det börjar bli riktigt mörkt ute. Vågar vi? Haha klart vi gör! Nej men vi hörs mer imorrn.PUSS!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0