that should be me holding your hand

Jag är fortfarande vaken. Och är inte ett dugg trött. Sitter fortfarande och kollar på tv men funderar på att gå ner och ta bort mascaran och prova min nya annsiktsmask som är jätte bra för hyn och allt. Har inte testat den men hon som jobbade på affären sa att den var bra så why not? Linnea fick bli min försökskanin och kolla hur den såg ut. Såg verkligen ut som lera. Men hoppas att den är bättra en vad den ser ut att vara. Sen efter det ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på en film eller något. Ska försöka komma upp rätt så tidigt imorrn och jag hoppas verkligen på att det är bra väder imorrn för har verkligen lust att sola&bada. Är ju grymt varmt i vattnet och desto brunare desto bättre. Nej men nu ska jag ta och prova min annsiktsmask och kolla om den är något bra. Vi hörs mera imorrn. Puss&godnatt sweet dreams!

så ser den ut
spa facecare ;kicks 50 kr

justin bieber that should be me holding youre hand kärlek till låten och honom!

Kommentarer
Postat av: Bastianadriana

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-22 @ 10:29:44
URL: http://bastianadriana.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0