the price of beauty

Hej cuties!

Kom precis hem ifrån julia. Drog hem till min beestis efter vi vart i sommarstugan. Robin va där också så va ju med honom också. Gjorde iaf inte så mycke prata bara och sådär. Men nu känner jag att jag verkligen har brännt sönder mina armar och ben. Innan jag träffade julia va jag ju på muskö och va där på bryggan och solade galet så det är inte liiite brun man har blivit. Men det gillar vi! Och just nu sitter jag och kollar på ''the price of beauty'' ett nytt program på mtv med jessica simpson med. Verkar asbra!

Men somsagt så kom jag nyss hem och ska snart käka. Biff,pommes och bea. Muuuums! Ajuste imorrn ska jag ut på sjön med linnea till landsort. Fan va nice! Jag som älskar att åka båt. Så det ska bli jätte trevligt och mysigt. Vi hörs iaf senare.PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mikakatarina

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-16 @ 16:18:44
URL: http://mikakatarina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0