tian och hamnvik

Hello everybody!

Kom precis in från att ha vart ute hela dagen. Har nyss vart på tian och hamnvik med linnea och några grabbar. Var grymt varmt i vattnet men kallt i luften. Innan det alltså tidigare idag så va jag och linnea på coop och käkade på waynes. Tog en sallad som kostade nästan 100 kr och det va verkligen inte värt det. Eller den va god och så men lite dyrt för en liten kycklingsallad med lite kyckling i. Vi träffade samuel idag också så vi tog en glass hemma hos mig och satte oss i tältet och ringde våran idol. Amiir! Han är verkligen så jävla dryg att prata med asså. Menmen kom hem för ett tag sen och sitter och kollar på tv med pappi. Är grymt trött så blir väll att somna tidigt ikväll. Men vi hörs senare eller nått. PUSS!

När jag är med dig är jag så jävla glad. Och jag är så grymt glad över att du finns i mitt liv hjärtat. Om du bara visste hur mycket du betydde för mig. Älskar dig och det kommer jag fan alltid att göra ! <3

Kommentarer
Postat av: angelica

sv;precis! <3

2010-07-08 @ 23:02:06
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0