träffat dom bästa vännerna.

Hej sötisar!

Förlåt
för att jag inte har bloggat så mycke idag men kom ju hem och allt så var bara att träffa bästis på direkten! Var först i centrum ett tag då jag köpte ett nytt örhänge och sen så drog vi till thai och käkade där med päronen och linneas mamma. Var riktigt gott eftersom att jag inte ätit något på 3-4 dagar så var jag jätte hungrig! Efter det drog vi och träffade samuel. Sen vidare till centrum då vi träffade upp theo. Drog nästan på direkten till coop och köpte massor med gott sen vidare hem till theo då vi hyrde film och allt. Kollade på zombieland haha typ en asrolig skräckis. hann inte se hela för runt elva kom marcus(brodern min) och hämtade mig,linnea och samuel så han skjutsade hem oss och nu är jag hemma och sitter och kollar på sex and the city. Är så grymt skönt att vara hemma igen. Har träffat folket,utekvällarna och specielt datan och tvn! Menmen ska snart sova för ska upp åtta imorrn då jag och pappa ska åka in till stockholm och kolla lite i affärer. Han ska till doktorn halv två så då passar vi på att gå runt lite i stan och så. Nejmen vi hörs mer imorrn. PUSS!

någon bild från filmen zombieland!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha aa dom är riktigt snygga, jag hoppas oxå att det finns i din storlek :D<3

2010-07-21 @ 10:14:52
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0