Vaken tidigt

Godmorgon älsklingar!

Gud så tidigt jag är vaken nu för tiden! Och är faktist jätte pigg. Har precis dushat och fixat mig lite så nu ska jag bara föna håret och sen sminka mig! Eller sminka och sminka, har ju bara mascara nu för tiden. Efter det bär det av till centrum och möta pappa sen drar han och jag till lyckås och shoppar! Haha ridgrejor dåra... Sen ska jag lämna in min trasiga plattång också. Buhu... Den är typ sönder för jag tror att det är glapp i sladden men får ju se vad det är. Sen efter det drar vi hem igen och ska nog träffa linnea senara. Nej men nu ska jag börja fixa mig lite så hörs vi senare med bild på det jag köpt. PUSS!

saknar dig verkligen bästavän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0