vart hamnvik istället

Hej!

Blev inte så att vi drog till nicksta. Drog till hamnvik istället. Badade där också och det var verkligen iskallt. Men va varmt i luften så vart mycke solning för min del. Råkade somna somvanligt också. Åhh suck! Så jag var verkligen helt yr när jag vaknade sen. Drog iaf hem runt två tiden och sitter och äter jordgubbar och glass. Såg att jag hade glömt att publicera inlägget innan så vart lite strul med det men det skulle iaf kommit upp imorrse somsagt. Menmen ska snart hoppa in i dushen för känner mig verkligen inte fräsh. Vart så att direkt när jag vaknade va jag tvungen att ta på mig bikini och sätta upp håret i en bulle. Har tillochmed gårdagens smink kvar på mig. Fast hade bara lite mascara. Men nu ska jag fort hoppa in i dushen och fixa mig lite och sånt. Sen lite senare runt fyra kommer linnea hem och då ska vi fika! Vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0