<3


jag just nu,osminkad och ful..
Hej gullungar!
Har precis tagit bort sminket och satt på mig en stor t-shirt.Sitter
och kollar på dröm kåken som är på fyran just nu,tycker verkligen inte
om de filmen men det enda bra just nu?Hursomhellst så har jag också
tagit fram lite kläder tills imorrn.Får bli en randig tröja,linne och jeansleggings!
Gulligt,ajuste imorr ska vi ju också på en show.Fan va kul asså!Ajuste julia bestis
ska ju sjunga då också!Fan va jag kommer skrika när hon kommer fram och gråta.
Bruden sjunger som en gud!Och imorrn är det också bara en vecka kvar till sommarlov!
Har så mycket planerat redan faktist.Såklart vara med vänner,bada och sola!
Sen ska jag ju till grällsta på ridläger som ligger i typ sala ?Kommer vara borta i åtta
dagar så då kommer det att bli ett litet uppehåll i bloggen.Men det klarar ni:).
Sen ska jag till danmark med familjen också!Kommer bli ett jätte bra lov känner
jag på mig:).Längtar verkligen,men vem gör inte lixom;)?Aja vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0