Camp gröndal

Hej sötosar!Ja camp gröndal idag var det som gällde.Gud så tråkigt det var!
Det var blött och tråkigt!Men tillslut kom man in i mål och jag tror att vi var
dom första i klassen som kom in?Aja i laget var det iaf jag,alice,gurra,simon,calle
magdis och daniel!Rätt så bra lag faktist.Men efter skolan drog jag direkt och mötte
julia och va hemma hos henne ett tag.Sen drog vi ner till hamnen och åt på freja.
MUMS!Drog hem till henne sen och busade,HAHA!

Kom nyss hem iaf och sitter och kollar på en video med den här två åringen som
röker 40 cigaretter OM dagen!Sett det?Herregud säger jag bara.Förstår inte hur man
kan låta sitt barn ens röka när man är så liten.Helt sjukt ju,men nu ska jag kolla
på tv vi hörs senare .PUSS!

Kolla på bilden bara ! H-E-M-S-K-T


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; Du såg ju iaf normal ut :D<3

2010-06-01 @ 19:58:43
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv; hahaha KANSKE :D fast du dog ju dock inte ;)<3

2010-06-01 @ 20:37:00
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0