@centrum!

hej där allesammans!
Vet inte riktigt om ni ser vad jag skriver,för på min dator går det inte ens att söka på min blogg eller många andras,konstigt! Är i centrum just nu hos päronen åå jobbet så sitter vid deras bärbara. Har precis käkat lite lunch,drog iväg till ett cafè i centrum och köpte en macka ned kyckling i. MUMS! Har egentligen inte så jätte mycket att berätta om. Har kollat runt i massor med affärer och ska fortsätta göra det för måste köpa en ny mascara och lite smått och gott! Visst är det härligt med sol och bra väder i dag btw?Äntligen lite sommarväder iaf! Menmen nu ska jag dra mig ut lite på stan och fortsätta att kolla i lite affärer. Vi hörs när jag kommer hem.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0