glass&jordgubbar.....IGEN!

Godkväll underbara läsare!
Blev ingen utgång för mig inte,aja skitsamma. Har ätit glass med jordgubbar,igen. Herregud jag är beroende! Men det är ju så gott,men när jag skulle ta upp en jordgubbe ifrån paketet hoppar jag till och skriker som jag vet inte vad. För jag mötte min rädsla. Det va en spindel på den! Var helt skakis efter för jag hatar spindlar och har alltid gjort så jag vågade knappast äta en jordgubbe efter det. Menmen glömde fort bort det så det va inga problem med att äta det. Sitter iaf med datan i knäet och kollar på tv. Sitter och väntar på att favorit serien ska börja. Sex and the city. Min andra sak som jag är beroende utav.

Har iallafall nyss dushat och så. Så nu luktar håret gott iaf istället för äckligt nicksta vatten! Haha. Menmen nu eller snart börjar sex and the city,fan en jävla timme kvar! Kommer jag att klara detta? Haha klart jag kommer. Men vi hörs senare eller något.PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0