Godmorgon

Godmorgon allesammans!
Vaknade för inte så länge sen av att mamma ringde mig! Åh att man aldrig får sova ut lite längre? Aja gick iaf upp runt halv tolv då och nu sitter jag i vardagsrummet. Idag har jag inte så mycket planerat. Ska ner till centrum och köpa kontantkort till min dator. Vet ni vad det är? Är iallafall ett trådlöst internet som jag ska ta med mig när jag åker till sommarstugan imorrn. Kommer vara borta två nätter så då vill jag kunna blogga lite. Är ju midsommar imorrn också och det ska firas med familjen i sommarstugan. Trevligttrevligt! Fast lite tråkigt att sova där två nätter,men jag överlever. Får ta med mig en stor resväska med kläder. Haha nej då. Men det blir alltid så att om jag bara ska sova borta en natt så har jag typ hela min garderob nerpackad. Och nu ska vi va där två nätter,hur mycket kommer inte jag packa ner då?

Menmen nu ska jag fixa iordning frukost sen dusha. Vi hörs senare eller något.PUSS!

jag och linnea vid tåget,haha bjussar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0