Godmorgon !

Godmorgon alla fina bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag! Låg och kollade på en film igår och somnade runt halv ett tiden . Var inte ett dugg trött men så fort som jag la mig i sängen somnade jag nästan .Imorrse vaknade jag vid tio tiden så inte så länge sen. Och jag är faktist jätte pigg! Ska snart ta och fixa iordning frukost och sen dusha,har nästan hela dagen framför mig att bara chilla. Tror att jag ska dra ner till centrum en liten stund sen och kolla runt lite i affärer. Ska sen vid tre tiden åka till sommarstugan och sova där tills imorrn så uppdateringen kommer inte att vara den bästa om vi säger så, men vi hörs nog senare idag eller något.PUSS!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha vad bra. ja det kan jag hålla med om :D:D<3 riktigt nice:D

2010-06-12 @ 13:47:41
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0