Godnatt!

Nej nu får det ta och bli sista inlägget för mig för idag ! Har suttit och kollat på en grymt bra film på tv som heter wedding planner,sett den?Jag har nog sett den minst 1000 gg.Så man kan ju nästan filmen utantill ;).Har också vräkt i mig ballerina kakor,dumma rebecca !Men det ända onyttiga jag ätit på rätt så länge faktist.Så tyckte att jag förtjänade det:)!Kan fortfarande verkligen inte fatta att det är sommarlov.Verkligen inte i det här vädret då heller för den delen..Men det är ju faktist bara första dagen på lovet också och vad äre,70 dagar ?Hääärligt !Längtar efter alla varma,soliga och stekiga dagar på hamnvik .lovely!Nej men nu ska jag ta bort mitt smink som jag hade tänkt att ta bort för typ en timme sen? Men vi hörs imorrn iaf då jag ska till sommarstugan !Får hoppas på bra väder för nu jävlar vill jag bli brun!Godnatt och sov så gott älsklingar !

Kommentarer
Postat av: Natta

Sv; hehe det kanske det var. var det okej att jag köpte den ? :P<3 det fanns ingen annan i den storleken som jag behövde, bara den ;)<3

2010-06-12 @ 09:25:03
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0