Legat på stranden tills nu

hello sunshines!

Kom precis upp ifrån ''stranden'' där vi har legat(jag,mamma och pappa) i ungefär 4 timmar och solat. Och vet ni? Jag badade två gånger! Somnade i solen också, inte bra så va lite yr då så jag bara kastade mig ut i vattnet och fyfan jag hade inte ens kännt på vattnet och då va det skitkallt. Va ju bara 16 grader så inte så konstigt. Men skönt va det iaf. Nu ska jag snart dusha och sen fixa mig lite så ska vi dra ner och handla lite,sen dra ner till en resturang här ute på landet och äta mat. Fast det blir lite senare. Men nu börjar jag känna mig riktigt ofräsh så nu blire att dusha för min del. Vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0