lördag !

Godmorgon allesammas!
Sovit gott:)?Det har verkligen jag !Somnade jätte tidigt igår och fort,typ vid elva-halv tolv .Imorrse vaknade jag iaf runt halv elva så bara för en liten stund sen:).Har inte hunnit att äta frukost än så det ska jag göra snart :D.Idag har jag iaf inga planer för dagen.Tror nog att jag ska lägga mig ute och sola hela dagen.Så härligt att bara ligga och lyssna på musik och såklart äta jordgubbar! Blev faktist riktigt brun från igår när jag låg och solade ett tag.Det syns verkligen nu på morgonen! Tror att jag ska dra ner till centrum sen också och äta lunch hos föräldrarna. Dom jobbar åt en som vi känner som äger en resturang.Men ägaren är utomlands eller något så nu jobbar dom där ett litet tag,mina föräldrar alltså ;).Ska sen köpa lite saker som jag behöver,men inte mycket för imorrn drar jag och brudara in till haninge och STORshoppar! Okej kanske inte storshoppar direkt men lite shoppning blir det nog allt:) .Nej nu ska jag fixa lite frukost och sen lägga mig ute i solen och sola lite. Hörs senare.PUSS !

Bild från förra sommaren när jag var i dalarna med linnea !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0