nicksta hela dagen

Hej älsklingar!
Allt bra? Med mig är det jätte bra faktist! Kom precis hem från att ha vart på nicksta med mickis,amanda och bella. Har vart där hela dagen och bara solat. Har vart jätte mysigt och varmt som fan! Sen när jag och mickis va påväg hem träffade vi på bestis och mattis. Så vi låg där ett tag med dom och bara chillade i solen.

Menmen kom precis hem och sitter och kollar på tv.Är fortfarande jätte bra väder ute ju,kanske ska man gå ut och sätta sig och sola en stund till? Fårse men just nu väntar jag på att föräldrarna ska komma hem för då ska jag äta. Är döhungrig! Men vi hörs senare.Puss!

Ajuste och amanda hoppade tian på nicksta också :D


Kommentarer
Postat av: AMANDA ÄR BÄST

jaha..

du glömde skriva att jag hoppade TIAN!

tack för det då :O <3

2010-06-25 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0