Nicksta hela dagen

Hej sötnosar!
Kom nyss hem från att ha vart ute hela dagen! Ingen kan väll ändå ha suttit inne en sån här fin dag! Har iallafall legat på nicksta med linnea typ hela dagen och käkat pommes. MUMS säger jag bara. Eller har inte vart där hela dagen,var först på tian med dennis,oskar och jesper men fy jag tycker verkligen inte om stället! Så drog till nicksta och låg där och stekte fast då va det bara jag och linnea. Sen träffade vi på ellen där också som vi låg och snackade med. Menmen kom nyss hem och är ensam hemma just nu. Päronen är påväg hem från sthlm och brorsan har jag fan ingen aning om vart han är.

Ikväll blire utgång! Tror att det blir att dra ut med linnea och träffa några killar om jag inte minns fel. Trevligt trevligt,men innan det ska jag äta thaimat. Menmen vi hörs senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0