nicksta med brudarna

Hejsan sötnosar!
Kom precis in från att ha vart på nicksta och badat med julia och tiffany. Tjejerna räddade min dag fan! Innan det låg jag på baksidan och solade för fullt med glass och jordgubbar som jag hittade i kylen. Blev faktist rätt så brun och tror att jag låg där i typ en halvtimme? Sen kom julia och tiffy hem till mig och då drog vi och badade. Var rätt så kallt i vattnet faktist så doppade mig bara en gång. Sen drog alla hem och nu är jag hemma. Ska snart dusha och sen vänta på att päronen kommer hem för då blire att käka. Sen vet jag inte iaf om jag ska dra ut ikväll, får se hur det blir. Men just nu skulle jag iaf inte vela sitta inne i det här vädret. Är ju fan sol fortfarande! Kanske ska man gå ut och sola lite till? Haha nej då skoja bara. Är nog lite för kallt för det. Eller? Haha menmen nu ska jag ta en snabbdush sen käka. Vi hörs senare.PUSS!


Ja lite bilder från typ halva min dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0