nixtafesten igår !

Hej sötisar !
Kom hem för en liten stund sen från julia och gud vilken kväll vi hade igår !Går inte att beskriva med ord hur kul jag hade. För er som inte vet vad jag gjorde så va jag på nixtafesten som är en fest för ungdomar då man dansar och har kul . Träffade grymt mycke folk där också.Va som ett skumparty också,va en stor låda med massa skum och va ju några boys som kastade i mig hela tiden,hm vilka kan det ha vart då ?HAHA .Vid tio tiden fick iaf vi som gått ut sjuan en t-shirt ''jag dansar alltid nyker''sant ju !Jag och julia kom iaf hem runt tolv tiden och gud vad äckligt mitt hår va då !Helt kladdigt,somnade iaf rätt så tidigt vid ett tiden. Imorrse vaknade jag iaf vid tio tiden hos julia av att min mamma ringde och väckte mig.ÅHH! Somnade om iaf och gick upp runt halv tolv och då åt vi frukost sen badade vi ! Haha kom hem för en stund sen somsagt och detta inlägg vart lite rörigt tror jag .Men skit samma,är grymt trött verkligen !Och ska iväg och rida om en halvtimme så kanske bäst att börja fixa sig :D.Haha,vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0