Nu drar jag!

Hello there!
Om bara en liten stund ska jag bege mig ner till centrum och träffa tiff. Har precis fixat mig och så. Alltså dushat,fönat håret,plattat håret,tagit på lite mascara och sen valt ut kläder! Hade riktigt svårt att välja kläder imorrse. Är en sån dag då man tycker att man borde slänga alla sina kläder och åka till stockholm och köpa nya. Hade verkligen inte suttit fel med lite nya kläder! Men hittade tillslut lite kläder blandannat en t-shirt jag fått av linnea i julklapp som jag har letat efter i år och dar! Så den fick det bli idag. Menmen nu börjar jag få lite bråttom så ska snart cykla ner till centrum och möta tiff! Vi hörs senare.PUSS!
Outfit:


t-shirt:fått av linnea
vitt linne:lindex
jeanslegging:h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0