Nu...

är det dags !Drar snart iväg till skolan och njuter av att det är sista ''skoldagen''kvar.Fast man kan ju säga att man reda fått sommarlov eftersom att man bara ska till skolan och säga hejdå till lärarna,typ...Är inte ett dugg nervös bara glad,men vad ska man vara nervös över ? Sitter iaf helt klar i min fulaklänning.Aja är ju bara idag jag behöver ha den sen kastar jag den på direkten !Nej då jag skoja bara.Har faktist inge smink heller. Åh så duktig jag är ! Men är lite brun från igår när jag solade så då behövs inge smink ! Har bara mascara,ögonskugga och rosa läppstift. Men ikväll då åker massvis med smink på .Haha,nej då men nu ska jag snart åka iväg .Vi hörs .PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0