onsdag

Hej sötnosar!Gud så skönt att onsdagen är avklarad!Bara en lång dag
kvar nu,men börjar bli roligt i skolan faktist.Kollar nästan bara på film och
chillar!Dagen har iaf gått fort och efter skolan drog jag till hanige med linnea:).
Riktigt längesen man va med bruden och har verkligen saknat henne!
Kollade iaf efter en klänning åt henne till skolavslutningen men hittade
ingen:(.Jag själv hittade lite saker men det ska jag köpa på söndag!
Kom hem för en liten stund iaf och har precis käkat,fast inte mycke alls!
Innan vi drog från haninge åt jag en stoor macka med kyckling och allt.
Så jag va ganska så mätt fakitst;).Memen sitter i vardagsrummet nu och
kollar på tv . Ska snart kolla ut vad man ska ha på sig imorr och tvätta bort
sminket.Ångrar verkligen att jag hade smink idag,har ju vart kanonväder!
Aja vi hörs.PUSS!


jag KAN inte vara seriös på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0