Red robbie

Hej gullungar!
Ja då va det sista ridningen idag och jag fick robbie! Vart grymt glad och det gick faktist jätte bra. Hade bara dressyr som va lite tråkigt för att gärna velat hoppa eller något. Menmen,kom hem runt fem tiden och då åt jag på direkten sen tog jag ett varmt bad! Och gud vad skönt det va,rakade benen och under armarna. Hittade någon skrubbtvål(?)för kroppen som va asbra och jag luktar vanilj!

Sitter just nu och kollar på twilight. Va grymt längesen jag såg den faktist och man tröttnar ju aldrig,eller hur?Menmen ikväll blire bara att va hemma. Ska väll kolla klart på twilight och sen kolla på en annan film.Mysigt!Men vi hörs senare eller något.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0