shoppning idag !

Godmorgon boys and girls!
Sovit gott?Det har verkligen inte jag gjort,vaknade runt halv sex och kunde inte
somna om på typ en timme. Sen så hade jag ställt alarm på mobben kvart över åtta
och då vaknar jag med världens jävla huvudvärk! Så sprang upp och tog en
huvudvärkstablett .Börjar känna mig lite bättre iaf :).Ska snart hoppa in i
dushen också. Idag blire shoppning med världens bästa ! Så om jag
hittar något så lovar jag att lägga in bild på det :).För nu är kameran
laddad för era skull,aaaaw.Sitter och väntar på päronen och don lär
väll komma hem snart med lite frukost t mig !
Men nu ska jag ta en snabb dush så hörs vi senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0