Sista inlägget

Godkväll underbara läsare!

Haft en bra midsommar? Min har vart jätte mysig och lugn. Har precis iaf kollat klart på farsan med päronen. Haha va bra den va asså. Fast lite sorglig.. Aja ni förstår ju som sett den och ni som inte har sett den än. Gör det! Kan verkligen rekommendera den. Ska snart tvätta bort mascaran iaf och lägga mig och kolla på en film i min lilla stuga. Är inte ett dugg trött men eftersom att det bara är jag som är vaken just nu så kanske jag ska gå och lägga mig iallafall.

Menmen imorrn skare nog bli rätt så bra väder så kommer nog ligga ute på altanen och sola hela dagen. Ska bli ännu mera brun fan! Sen blire att dra till en resturang med päronen och käka där imorrn. Menmen nu ska jag ta bort mascaran och borsta tänderna. Hörs imorrn.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0