sitter i bilen

Hejhej!

Sitter i bilen just nu och har precis ätit på donken. Orkade inte skriva direkt när jag kom till bilen för då va klockan lixom sju. Har vart och hällsat på morfar också. Fick 500 kr. Är iaf i örebro just nu så har ju åkt en bit. Men är ungefär halva vägen kvar till göteborg. Har ni bra väder då? Här äre kanon väder. 23 grader just nu. Sköönt. Får ju hoppas att det är bra väder i danmark också. Får er som inte vet det så är jag påväg till danmark och ska vara där tills på lördag. Eller idag blir det så att vi först åker till göteborg och går på liseberg och sover över där en natt. Sen imorrn tar vi båten över till danmark. Får hoppas på att dom här dagarna kommer att gå långsamt för skönt att vara borta från lilla nynäs ett tag. Menmen nu ska jag kolla lite bloggar och sånt sen sova. Är grymt trött! Mamma väckte mig sex imorrse lixom.... Aja vi hörs,PUSS!



Ja här ser ni lite av min packning imorrse. Var inte helt klar än


Kommentarer
Postat av: Marie

Lägga till varann på bloglovin? Haft en bra midsommar?

2010-06-29 @ 11:56:17
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0