skola snart !

Godmorgon alla bloggläsare!
Har precis fixat mig lite,får bli myskläder och bara lite mascara!
Är lite brun från igår så då är det fint att inte ha en massa kladd i annsiktet
som täcker det! Ska kanske sola igen imorrn så blir man lite brunare iaf;).
Menmen,efter skolan ska jag iaf va med Nathalie och Alice!
Vet igentligen inte vad vi ska hitta på,kan ju inte bada heller!Är ju
jätte dåligt väder...typiskt!Men vi ska nog cykla runt lite här och där
med våra kära cyklar !Bloggade förresten inte så mycket mer igår och det
ber jag om ursäkt för,men jag hann inte. Har massor med andra saker
att göra! Men vi hörs när ja,vi hörs PUSS på er!

<3


Kommentarer
Postat av: Natta

Marabou en ny smak marabou en ny smak marabooo :D<3

2010-06-08 @ 17:56:37
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0