sol

Godmorgon älsklingar!
Vaknade precis och skulle egentligen gå upp åtta och jag hade faktist tillochmed ställt alarmet på åtta men jag somnade om igen. Dumma mig jag ska inte sova länge! Aja hursomhellst så äre riktigt fint väder ute idag sol och allt! Då blire att dra och sola&bada med linnea. Vet inte vart men det kommer vi nog på;). 

Sitter just nu i vardagsrummet och kollar på tv och dunkar musik. HAHA synd för brorsan som bor vägg i vägg med vardagsrummet men vafan skit i honom! Ska snart äta frukost sen ta en snabb dush och raka benen och så. Men vi hörs senare men idag kanske inte uppdateringen kommer att bli världsbäst,men det är ju sommarlov!

<3!

Kommentarer
Postat av: Abelkristina

Good web with cool info. Thanks.

2011-11-23 @ 20:38:01
URL: http://abelkristina.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0