solat !

Hej allesammans :)!Måndagen avklarad då !Skönt nu äre fan inte
långt kvar till sommarlov:D.Skoldagen har iaf vart asnice.Har nästan inte
haft några lektioner.Sista lektionen när vi skulle ha spanska gick vi och
kolla på ''niornasshow'' som verkligen sög !Förlåt men dom hade inte övat något
och dom som sjöng,sjöng falskt ! Menmen efter skolan drog jag hem till linnea
och vi va där ett tag.Sen runt halv fem-fem drog vi ner till centrum och solade !Vette
fan om jag vart något brun,lite röd på kinderna haha :D. Kom hem för en liten stund
sen och ska snart käka ! Blir tacos. MUMS:D. Sen ikväll tror jag att det bara blir
att vara hemma:).Är ju inte så bra väder heller ute så har ingen större
lust att dra ut.Men vi hörs senare eller nått,PUSS!

bjussar på den ;)


Kommentarer
Postat av: Natta

HIHIHI det är utanför mig :D:D<3

Asså bilden :P

2010-06-07 @ 19:09:06
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHA aa men visst.. :D:D<3

2010-06-07 @ 19:24:37
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0