solat och badat !

Hej :)!Fa va skönt att torsdagen är klar då ! Känns så bra just nu
eftersom att det bara är en vecka kvar tills sommarlov! Gud så man längtar.
Menmen,skoldage idag har vart grymt skön. På engelskan och non drog vi och
kollade på en show som bästis va med i och fyfan va bra hon va. Började direkt
gråta när hon kom ut och började sjunga. Efter det drog vi tillbaka till skolan och
fick vi reda på att vi slutade.Haha asskönt :D.Då drog jag,alice och nathalie till
hamnen och åt glass.Haha på vägen dit så hoppade hennes kjedja på cykeln
och jag frågade då e byggarbetare om han kunde hjälpa oss.Och det
gjorde han!Aja käkade glass iaf mums!Efter det drog vi hem till alice
och hämtade badkläder,sen drog dom hem till nathalie och jag drog till mig
och hämtade badkläder.Och se badade vi !Va rätt så kallt i vattnet,men solade
lite också så jag vart lite röd och brun i annsiktet!Vill ju inte vara e blekis
nu till sommarlovet när man bor på stranden!Och förrästen om en vecka nu
så har vi sommarlov!Gud va skönt det kommer bli att bara gå runt och slappa
i 10 hela veckor!Gud så jag längtar.Memen nu kommer lite bilder från idag.
Vi hörs senare.PUSS!




Kommentarer
Postat av: Natta

SV; haha ja, vi är värkligen BÄST :D<3

2010-06-03 @ 20:16:02
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0