Sommarlov !

Gud tänk att det är sommarlov nu . Och som förra året när man kom det var det jätte dåligt väder sen när man skulle gå hem från skolan och allt så kom solen fram .SUCK !Me vafan klagar man för ?Det är ju sommarlov !Kollade först på våran skolavslutning,sen drog jag och linnea och kollade på våran förra skolas avslutning som enligt mig var mycke bättre.Menmen,nu är det sommarlov fan :D.Kom hem för ett tag sen och funderar på att hoppa in i dushen (igen),vill få bort all hårspray och så . Sen ska jag bege mig mot centrum för vid två tiden ska jag ta den här jävla fästingssprutan .Jag hatar verkligen sprutor,så hur ska detta gå ?Och sen efter det blire hem till julia och ska sova där inatt så blir inge mer bloggning för idag,men vi hörs imorrn :).PUSS!

du vet att jag kommer att tänka på dig hela tiden imorrn pluttan,och det kommer gå bra.Det lovar jag dig ! Älskar dig vad som än händer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0