Sommarstugan idag

Godmorgon älsklingar!

Allt bra? Med mig äre jätte bra! Vaknade för en liten stund sen och är riktigt pigg.. Hehe näe där ljög jag. Är verkligen jätte trött! Men va tvungen att gå upp tidigt för ska till sommarstugan idag och då måste jag packa och så. Kommer ha med mig datorn ut till ''stugan'' men kommer inte blogga något idag för ska instalera in internetet imorrn. Bara för att då kan jag ha det i en vecka och på tisdag ska jag till danmark så tänkte att jag skulle ta med min dator dit också. Kul va? Visste ni förresten att jag ska till danmark på tisdag? Har nog inte berättat det. Men ska iaf dit med mina föräldrar och vi ska bo på ett jätte fint bad hotell. Hoppas bara att vädret kommer att vara bra för då kan vi gå till en jätte fin strand vi sett där. Har vart där jätte många gånger så det är inte första gången. Men ska bli riktigt kul och jag kommer att stanna där tills lördag.

Menmen idag är det iaf midsommar! Känns verkligen inte som det. Och jag ska ju somsagt åka ut till sommarstugan med päronen i två jävla dagar. Gud vad jag ser fram emot det. Eller inte... Men det blir nog kul iallafall. Nej nu ska jag ta något att äta sen dusha. Sov med bulle inatt så nu är ju mitt hår riktigt fint asså!
PUSS!

Åhh kolla vad jag hittade! En bild på mig för typ ett år sen ? Kolla mitt hår bara. Fan va jag saknar att vara så mörkhårig. Men efter sommaren blire att färga mörkt igen! Wihuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0