sommarstugan idag

Hello bitches!
Har ni sovit gott då? Själv så har jag sovit som en stock. Somnade runt tolv åt en film jag kollade på sen vaknade jag runt tre tiden och då stängde jag direkt av den sen somnade jag fort om. Och vaknade för bara en liten stund sen. Hm,vad händer idag då? Själv ska man till sommarstället och sova där till imorrn. Tänkte först att jag skulle träna idag men har sån jävla träningsvärk från igår från ridningen så tror att jag skippar det;).

Har väll inte så himlans mycket att berätta om. Ska snart äta frukost sen kanske jag drar ner till centrum en liten stund eller så väntar jag på pappa så får han komma och hämta mig. Men nu ska jag somsagt äta lite så hörs vi senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0