@Sommarstugan!

Hejhej gullungar!

Fixade iordning internetet idag istället för hade inte så jätte mycket att göra så nu kan jag ju sitta lite vid datorn här också! Fan va nice. Har precis ätit lunch med päronen och det bestod av revbenspäll,rostbiff och mimosadallad. Gud så gott och gud så mätt jag är. Hursomhellst så sitter jag ute i solen just nu och så. Hade tänkt att jag skulle ta massa bilder så att ni skulle se hur sommarstugan såg ut och så men har tyvär glömt sladden hemma. Suck...Får väll bli så att jag visar er bilder någon annan dag. Ikväll vet jag inte om det händer så mycket. Ska väll äta senare med familjen igen. Men just nu känner jag verkligen inte för mat. Är grymt mätt just nu också.
Ajuste har hyrt tre filmer till helgen också. Farsan,wallander sen någon jag inte kommer ihåg vad den heter. Blir att kolla på farsan ikväll tror jag. Har hört att den ska vara riktigt rolig. Menmen nu ska jag vara lite mer social mot dom andra. Vi hörs senare eller något.PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas du har det bra!

Haha, har det as bra har ;)

Vi ses nar vi jag kommer hem hoppas jag.

Kraaam Alice

2010-06-25 @ 18:49:54
Postat av: linnea

Alopa:D

Hallååååååå ring mig när du läser det här:)

2010-06-25 @ 19:00:00
URL: http://luhhh.blogg.se/
Postat av: becca

svar till alice;hej pluttaaaaaaaaaaan!

Ja jag har det asbra här i nynäs,sol varenda dag. Och hörru,vi måste ses när du kommer hem fan:D nu blire solarium för mig tills du kommer hem för du får ju inte vara brunare än mig:D. Haha nej skoja bara,men du får ha det så bra så ses vi när du kommer hem!:)<3

kraaaaaaaam!

2010-06-25 @ 20:43:53
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0