Sovit hos linnea

Hello everybody !
Allt bra?Med mig är det bara bra. Anledningen till att jag inte bloggade så mycket igår var för att jag sov hemma hos linnea. Drog ut och mötte henne runt halv åtta tiden och sen vid halv tio tiden bestämde vi att jag skulle sova hos henne! Så drog hem till mig och hämtade grejor och sen hem till henne. Båda somnade runt halv två-två tiden och så hade vi glömt bort att stänga av tvn. Haha bra!

Imorrse vaknade vi runt åtta tiden av att jag satt på mitt alarm och gissa om jag var trött! Men linnea skulle allt upp och sätta på datorn och allt. SUCK:D! Haha nej då,men låg kvar en stund och sen gick vi upp och åt och så. Vid två tiden kom mamma och hämtade oss och då åkte vi till coop och handlade sen åkte vi hem till mig och ja u sitter vi här! Vet inte om vi ska träffa några senare fårse om vi får tag på några. Men vi hörs senare.PUSS!
min och linneas nya favorit låt:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0