the house bunny

Godkväll sötisar:D.
Har precis tvättat bort sminket och satt på mig myskläder! Är inte ett dugg
trött men klockan är bara tio så inte så konstigt direkt ;).Sitter iaf och kollar
på en utav mina favoritfilmer the house bunny ! Asrolig film verkligen :D .Så den
kan jag verkligen rekommendera ! Hursomhellst så ska jag upp grymt tidigt
imorrn så kanske bäst att snart gå och lägga sig i sängen och kolla på en film?
Men måste se klart på den här filmen först för att den här kanalen finns såklart
inte på mitt rum. Iallafall så ska jag ju till haninge imorrn med mina kära
vänner Nathalie och Alice ! Hur trevligt som hellst ju :). Blir väll att käka
på donken då ! Mums.Menmen fårse om jag hinner med ett morgoninlägg imorrn,
eller ja det gör jag nog:). Puss och godnatt alla söta bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0